.

ביטוח תאונות אישיות

תאונות הן בלתי צפויות מטבען. הן יכולות לקרות בכל זמן, בכל מקום ולכל אחד. בפעילות ספורטיבית, בדרכים, בטיולים לחו"ל, בבית הספר, ברחוב ואפילו בבית.

ביטוח תאונות אישיות הוא אחד מבין הביטוחים היחידים שבמסגרתם מקבל המבוטח פיצוי כספי באופן מיידי. הוא מספק הגנה ומאפשר לשמור על עצמאות כלכלית ועל רמת החיים שהייתה עד עכשיו. רכישת ביטוח תאונות אישיות היא הדרך הנכונה ביותר להערכות להוצאות כספיות בלתי צפויות כתוצאה מפגיעה פתאומית ולא מתוכננת.

תוכנית הביטוח מעניקה חבילת כיסויים הנגרמים עקב תאונה, כאשר עיקרי הכיסוי הם:

  • מוות בעקבות תאונה
  • כיסוי נכות לצמיתות
  • שברים
  • כוויות
  • מצבי סיעוד מורכבים

פיצוי בגין ימי אשפוז עקב התאונה – גם אם לא מדבר באחד מהמקרים הקשים יותר שציינו מוקדם יותר.

עוד דברים הכלולים: טיפולי פיזיותרפיה, החזר הוצאות פינוי באמבולנס, החזר הוצאות בגין אחות פרטית במהלך האשפוז והרבה ממה שתוכלו לדמיין לעצמכם שנחשב כשירות.

ניתן להרחיב, להתאים ולשפר את הביטוח באופן אישי בהתאם לצרכי המבוטח ושגרת חייו. כמובן, יש עדכונים ושינויים בפוליסות, אותם אנחנו מעדכנים באופן אוטומטי אצלכם ודואגים לשמור על הכדאיות הגבוהה ביותר.

אפילו אם אתם חובבי אקסטרים, רוכבים על אופנועים, אוהבים טיולים בארצות מיוחדות, אפשר לשמור ולהגן על עצמכם.

ניתן למצוא את הפוליסות הייחודיות ביותר, בין אם מדובר בילד, הרפתקן, קשיש, משפחה וזוגות. נדע להתאים עבורך את הפוליסה – בין אם בכיסויים ובין אם בעלויות.

א.ג.מ סוכנות לביטוח היא סוכנות ביטוח המציעה פוליסות ביטוח מגוונות – ביטוח חיים, בריאות, דירה, נסיעות לחו"ל, תאונות אישיות, סיעודי, רכב ועוד. הסוכנות מתמחה בהתאמת פוליסה ללקוח.

החברה הוקמה בשנת 2015 וממוקמת ביצירה 2, אור יהודה.

מייל: shiran@agm2015.co.il

טלפון: 03-550155 או בפקס 03-5550177

שעות הזמינות לקהל: בימים א'-ה' מ-9:00 עד 15:30

דילוג לתוכן